Chick_Bunny. Powered by Blogger.
RSS

...Pagi Yg GerImis...


Hari ni 1st day skola..wlupn aku x skola i mean aku da tmtkn zmn persekolahan tp ntah nape pg ni aku excited gile..cam la aku skola..
pg2 lg aku htrkn mesej tuk si dia yg hari2 temani aku dgn mesej2..
sejak dy g kl hnya gmbr n msj jer jd pengganti diri..msej ku dibalas bberapa jam kendian..
sidia yg tkejut sbb aku bgn tlalu awl..kul 5 am..haha..si dia mmg tau aku mmg liat nk bgn pg..
nk di jd kn cerita aku yg awl2 pg nk pulang k kolej jd thalang..sbbnya hujan..
sllu sgt hujan..even aku nk kua jer msti hujan..pelik..agk2 cuaca da oke aku pn chaw..elok smpai separuh jln..ujan rintik2 membasahi pp ku..aish..sempat ker smpai klej ni..tibenye di kolej mmg aku bsyukur sbb smpat smpai..

tibanya di bilik aku mkn2 n tdo..mmg tido x ingt pnya...bile bgn dr tido aku tdengar deruan ujan.. Hujan lg.. ms tuh ade msj dr si dia.. berbunga2la hati ni..agk2 ptg aku pn bka fb..ade gmbr tbaru sidia dgn sppu nye..agk cemburu juga la..cemburu kerana si dia + ensem..ngehh...tgk je gmbr tbaru sidia aku mula tsenyum..tenang je tgk dia ni..hrp2 sidia sentiasa sihat..

Malam ni aku ditemani hujan lg.. di sebalik rahmat hujan ni..byk kenangan manis aku dengan si dia.. terlalu banyak..mungkin Allah turunkan hujan untk menyuburkan tumbuhan..dan kemungkinan juga mengingatkan aku kenangan bersama si dia..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 luahan: