Chick_Bunny. Powered by Blogger.
RSS

1st month is unLuck.. chOi ! =="

Hell O..
walaupun dah masuk bulan 2. masih ag terasa awal tahun. terasa ker??
well x kesah la pape pun, yg penting this 1st entry for 2011.
2010 dah tinggalkan kita dengan seribu kenangan, pahit manis masin payau kelat n semua la. tp myb tahun lepas mengajar kita lebih dewasa utk meniti tahun baru n tahun2 akan dtg.
adeh.. ayat ni still sama cam org laen gak. tp x kesah laa. ade? hehe =D

2011, bererti second year aku study kat cni. n sem ni aku xde la pressure cm sem lepas. more to relax but pack a dem lots of class.

btw, pejam celik pejam celik. byk menda yg blaku kat aku awal tahun 2011. sialan kot.
bygkan, 1 week tuh aku ditimpa malang, yg xde la malang sgt. diantaranye;

- broadband serta modem yg aku guna hampir setahun hilang <>
- botol air kemek akibat gatal tgn buh air pnas
- kunci bilik hilang
- lampu bilik jd cm lampu dangdut.. ehh haa
- bilik air tersumbat. akibat rambut2 mereka kot.
- Felo x bertimbang rase, mbiarkan student merempat cr tmpt tido sendirik
- n byk ag yg aku sendirik da x hingat.

tpi xpe, aku xde la stress sgt. bak kata mbr aku, aku sedang di uji. =]
pape pun. aku x kesah..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 luahan: