Chick_Bunny. Powered by Blogger.
RSS

Banjir Bah.




Episod kali ini, banjir.. wlpn dah 2@3minggu dah berlalu kes banjir ni, tp kesan banjir tuh masih ag menyebabkan ramai penduduk akn menjadi semput.

yeela, ps bnjir ape yg dpt adelah hasil2 dr selut melut. spt koko jelly. hee
n paling ketara org x suka n terpaksa membersihkannya ofcourse la rumah sendiri kan,xkan nk membasuh uma org lain lak.. tp banjir ni bknla berlaku kat kawasan umah aku pn, tp banjir yg berlaku kt negeri aku pergi semalam...iaitu Johor.

mmg aku tgk keadaannya mmg teruk sgt2. n aku terpikir, klu la tjadi kt aku. air banjir melebihi paras kepala. adoyy.

kali ni aku membebel je dlu. next post aku letak la gmbr2 bnjir. n aku as the sukarelawanita. yg meringgankan sikit beban mereka thadap selut melut ni =) daa. aku nk tdo jp.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 luahan: